ارائه کلیه خدمات فنی و تخصصی خودروهای سوارای مرسدس بنز
درباره من
من کارشناس ارشد در رشته مهندسی هوافضا گرایش دینامیک پرواز و کنترل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هستم. پروژه پایانی و فعالیت های این جانب در زمینه طراحی اتوپایلوت هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین شبیه سازی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و دو مورد موشک بالستیک و هوا به زمین می باشند. هم اکنون نیز در مجموعه خدماتی متعلق به این جانب و پدر عزیزم مهندس مهرداد حاجی یوسف مشغول به فعالیت هستم. تمام تلاش من از همان دوران نوجوانی بر این بوده که در هر دو زمینه خودرو و هوافضا مشغول به کار باشم که تا این لحظه به یاری خدا صورت پذیرفته. هوافضا به دلیل علاقه فراوان و خودرو به دلیل عشق مرسدس بنز! من عاشق مرسدس بنز و از طرفداران پرو پا قرص آن هستم و البته از نظر من خودرو یعنی بنز و دیگر هیچ! مابقی همه اسباب بازی هستند و البته BMW فرغون.....!!!!!!
ادامه...
مرسدس بنز برای ارزش نهادن به مدل دیرینه و قدیمی 300 sl gullwing ، که
درهای آن به حالت بازشدن بالهای پرندگان به دو طرف و به بالا باز می شوند،
پروژه ساخت مدل جدید sls را به شرکت بخش تقویت و اسپرت اتومبیل خود یعنی
شرکت amg محول کرده است و این مدل بصورت رسمی در ساعت هشت صبح روز دهم ماه
سپتامبر سال 2009 به وقت محلی آلمان و در ساعت ده و سی دقیق صبح مورخ
نوزدهم شهریور ماه 1388 به دنیا معرفی شد.
این اتومبیل جدید با بهره از ترکیبات مواد سبک و نیروی محرکه در وسط، توان
دستیابی به شتاب صفر تا یکصد کیلومتر را در مدت 3.8 ثانیه دارد. نیروی
محرکه از نوع هشت سیلندر وی شکل به گنجایش 6 لیتر ، به قدرت 571 اسب بخار
و گشتارو 650 نیوتن متر تشکیل شده است و در وسط قرار گرفته است. نیروی
محرکه توسط یک کانال انتقال قدرت به جعبه دنده هفت سرعته در عقب متصل می
شود. و به لطف چنین مشخصاتی، امکان دستیابی به حداکثر سرعت 317 کیلومتر در
ساعت مهیا شده است.